هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ حالا از یک زبان جدید پشتیبانی می‌کند

براساس گزارشی تازه، هوش مصنوعی Galaxy AI اکنون از یک زیان جدید که زبان فرانسوی کانادایی است پشتیبانی می‌کند.

همانطور که قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI می‌تواند برای کاربران کارآمد باشد، ممکن است به همان اندازه برای افرادی که زبان آن‌ها توسط این هوش مصنوعی پشتیبانی نمی‌شود، غیرقابل استفاده باشد. برخلاف سایر قابلیت‌های سامسونگ مانند Good Lock که مختص به یک منطقه جغرافیایی هستند، هوش مصنوعی Galaxy AI تقریبا در همه جا قابل استفاده است.

با این حال Galaxy AI محدودیت‌هایی نیز دارد و از تمام زبان‌ها پشتیبانی نمی‌کند که موجب می‌شود این هوش مصنوعی آن‌طور که می‌تواند، برای همه کاربران کارآمد نباشد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که سامسونگ دائما با افزودن پشتیبانی از زبان‌های بیشتر به هوش مصنوعی مذکور، در حال بهبود آن است.

زبان فرانسوی کانادایی اکنون به لیست رو‌ به رشد زبان‌های Galaxy AI افزوده می‌شود که کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این زبان برای Galaxy AI در همه دستگاه‌هایی که مجهز به این هوش مصنوعی هستند، قابل استفاده است که لیست این دستگاه‌ها علاوه‌بر گوشی گلکسی S24، شامل گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و سری گلکسی تب S9 می‌باشد.

در اوایل ماه جاری سامسونگ تائید کرد که پشتیبانی از حداقل هفت زبان و پنج گویش دیگر به هوش مصنوعی Galaxy AI افزوده خواهد شد که زبان فرانسوی کانادایی در بین آن‌ها بود و اکنون پشتیبانی از این زبان در حال گسترش است. با افزوده‌شدن زبان مذکور، تعداد زبان‌های پشتیبانی‌شده توسط هوش مصنوعی Galaxy AI به ۱۹ زبان افزایش یافته است.

در ادامه سامسونگ افزوده است که کاربران می‌توانند از زبان فرانسوی کانادایی برای قابلیت‌های زیر در هوش مصنوعی Galaxy AI استفاده کنند.

  • Live Translate
  • Interpreter
  • Chat Assist
  • Note Assist
  • Transcript Assist
  • Browsing Assist

درصورتی که کاربران قبلا زبان فرانسوی کانادایی را دریافت نکرده‌اند، برای استفاده از آن در هوش مصنوعی مذکور کافی است تا بسته زبانی مربوطه را از تنظمیات برنامه دانلود کنند.

علاوه‌بر زبان فرانسوی کانادایی، در زمان نگارش این خبر زبان‌های دیگری نیز توسط هوش مصنوعی Galaxy AI پشتیبانی می‌شود که عبارت‌اند از: چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، آمریکا)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، اسپانیایی (مکزیک، اسپانیا، آمریکا)، تایلندی، عربی، اندونزیایی، روسی، ویتنامی، انگلیسی استرالیایی و کانتونی.

گفتنی است که سامسونگ در سال جاری باید پشتیبانی از زبان‌های رومانیایی، ترکی، هلندی، سوئدی، چینی سنتی و پرتغالی اروپایی را نیز به هوش مصنوعی Galaxy AI اضافه کند.


چاپ