تلگرام ویژگی جدیدی به نام “قرعه‌کشی” را برای کانال‌ها معرفی کرد

تلگرام به تازگی آپشن جدیدی را اضافه کرده که صاحبان کانال ها می توانند بین اعضای کانال خود قرعه کشی برگزار کنند و به طور رندوم به آن ها جایزه دهند. این ویژگی به صاحبان کانال ها کمک می کند که بتوانند بهتر کانال خود را پروموت کنند و ممبرهای جدید جذب کنند.

البته این ویژگی برای صاحبانی که اشتراک پرمیوم دارند در دسترس است. افرادی که اکانت پرمیوم تلگرام را دارند می توانند از طریق قابلیت جدید Giveaways به اعضای کانال خود هدیه دهند. همواره قرعه کشی و اهدای جوایز برای کاربران محبوب بوده اما شرایط برگزاری قرعه کشی به طور شفاف تا کنون مناسب نبوده تا این که تلگرام این امکان را فراهم کرد. تلگرام با ارائه چنین قابلیتی این امکان را در اختیار میلیون ها کاربر قرار داد تا بتوانند جوایزی مانند اشتراک ویژه تلگرام دریافت کنند. خبر خوب این که تلگرام تضمین کرده انجام قرعه کشی با عدالت صورت می گیرد.

همچنین به مناسبت انتشار این ویژگی، پاول دورف قصد دارد 10 هزار اشتراک تلگرام پریمیوم هدیه دهد. برندگان این جوایز هم به طور رندوم انتخاب می شوند؛ پاول دورف اعلام کرده هزینه ای که برای اهدای این جوایز صرف می شود، حدود 200 هزار دلار است.

نحوه قرعه کشی در کانال های تلگرامی

صاحبان کانال ها می توانند با ضربه بر روی دکمه قرعه کشی را آغاز کنند. تلگرام به طور تصادفی و بر اساس قوانینی که تعیین کرده جوایز را توزیع می کند. افرادی که برنده می شوند، لینک هایی دریافت می کنند که شامل کدهای هدیه است و هر کد شامل اشتراک رایگان تلگرام پرمیوم است. این احتمال وجود دارد که جوایز دیگری مانند اتومبیل های تسلا هم اضافه شود و به جذابیت ماجرا بی افزاید.

ویدیو

برای امتحان کردن این ویژگی، تا قبل از 13 نوامبر، به Giveaway بپیوندید که توسط Chief Totem Animal تلگرام حمایت می شود. اگر هم از قبل اکانت پرمیوم دارید می توانید در قرعه کشی شرکت کنید و در صورت برنده شدن، جایزه خود را به یک دوست بدهید.

علاوه بر جلب دنبال‌کنندگان جدید، کانال‌ها به طور خودکار برای هر اشتراکی که اهدا می‌کنند، 4 امتیاز (بوست) کسب می‌کنند. این امتیازات قابل انتقال نیستند و طی مدت اشتراک‌های اهدا شده در قرعه‌کشی با کانال می‌مانند. امتیازات به کانال‌ها کمک می‌کنند تا سطح خود را افزایش دهند و استوری، رنگ‌های سفارشی و موارد دیگر را برای خود باز کنند.

شرایط برگزاری قرعه کشی

صاحب کانال می تواند علاوه بر تعداد برندگان و مدت زمان قرعه کشی، مشخص کند که کدام دسته از اعضا در قرعه کشی شرکت داده شوند؛ تمامی اعضا یا فقط اعضای جدید. همچنین می توانند از شرکت کنندگان درخواست کنند که برای شرکت در قرعه‌کشی در سایر کانال ها هم عضو شوند.

کاربران نسخه پرمیوم برای فعال کردن قابلیت جدید باید هزینه اشتراک بپردازند تا بتوانند به اعضای کانال خود هدیه دهند و برای انجام این کار می توانند از طریق ربات @PremiumBot یا Fragmentسایت اقدام کنند.


چاپ