این ساعت هوشمند ارزان، نمایشگر اولد دارد و مخصوص بانوان است

شرکت BeatXP ساعت هوشمند جدیدی به نام Eva را معرفی کرده که به‌طور ویژه برای بانوان طراحی شده است. این ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش گرد، بدنه و بندهای فلزی و دکمه‌ی چرخان عرضه می‌شود و ظاهری پریمیوم دارد.

از ویژگی‌های مهم Eva می‌توان به صفحه‌نمایش ۱٫۲ اینچی اولد با پشتیبانی بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس مختلف و تماس بلوتوثی، میکروفون داخلی و پد شماره‌گیر اشاره کرد که به‌صورت یکپارچه تماس‌ها را از گوشی هوشمند کاربر همگام‌سازی می‌کند.

براساس اطلاعات رسمی، محصول جدید BeatXP از حسگرهای پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و پایش خواب بهره می‌برد و با پشتیبانی از بیش‌ از ۱۰۰ حالت ورزشی به نمایش کالری‌های سوزانده‌شده در حین انجام فعالیت‌های فیزیکی کمک می‌کند.

اسمارت واچ جدید BeatXP همچنین از گواهی IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گردوغبار برخوردار است، به این معنی که می‌تواند تا عمق حداکثر ۱٫۵ متری به‌مدت ۳۰ دقیقه در آب شیرین دوام بیاورد.

ساعت هوشمند Eva می‌تواند از دستیار هوش مصنوعی روی موبایل برای انجام دستورات صوتی استفاده کند. همچنین BeatXP ادعا می‌کند Eva با یک بار شارژ تا ۵ روز کاربر را همراهی می‌کند.

BeatXP قیمت ساعت هوشمند جدیدش را ۴٬۴۹۹ روپیه (حدود ۵۴ دلار) اعلام کرده است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های رزگلد و نقره‌ای در بازار هند در دسترس قرار دارد.


چاپ