رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر

به نظر می‌آید ال جی تولید انبوه پنل‌های OLED گیمینگ پیشرفته خود را با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم آغاز کرده است. پنل‌های جدید OLED ساخت ال جی به کاربران این امکان را می‌دهد تا نرخ تازه سازی و وضوح آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند. 

پنل OLED گیمینگ جدید به گیمرها این امکان را می‌دهد تا بسته به محتوای مورد نظرشان بین نرخ تازه سازی بالا 480 هرتز و وضوح FHD با حالت وضوح بالای UHD و نرخ نوسازی 240 هرتز دست به انتخاب بزنند.

جزئیات بیشتر از پنل‌های DFR ال جی

بر اساس اعلام wccftech پس از انتخاب بالاترین نرخ تازه‌سازی می‌توان از گیم‌پلی بازی‌هایی مانند تیراندازی اول شخص یا مسابقه‌ای لذت برد که در آن سرعت عمل و صفحه‌نمایش اهمیت ویژه‌ای دارند. از سوی دیگر انتخاب حالت رزولوشن بالا تجربه فوق‌العاده‌ای از تماشای محتواهایی با وضوح بالا مانند وضوح 4K با کیفیت بی‌نظیر را ممکن می‌سازد. 

پنل جدید ال جی با فناوری Dynamic Frequency & Resolution (DFR) روانه بازار شده که یک فناوری جدید و اختصاصی بوده و توسط خود شرکت LG Display توسعه یافته است. با ورود نمایشگرهای DFR به بازار، کاربران می‌توانند با تنظیم سرعت پردازش تصویر، اولویت خود را بین نرخ تازه سازی و وضوح انتخاب کنند.

البته این فناوری برای اولین بار در پنل‌های 31.5 اینچی گیمینگ OLED ال‌جی استفاده شده است. پنل OLED گیمینگ این شرکت همچنین به سایر فناوری‌های نمایشگر ال‌جی مجهز شده است تا تجربه گیمرها را ارتقا دهد.

شرکت ال‌جی قصد دارد تا پنل 31.5 اینچی گیمینگ OLED جدید خود را در اختیار شرکای جهانی خود قرار دهد تا تجهیزات گیمینگ جذابی را به بازار عرضه کنند. این شرکت امسال با مجموعه کاملی از پنل‌های OLED گیمینگ در سایزهای 27، 31.5، 34، 39 و 45 اینچی، ورود خود را به بازار مانیتورهای گیمینگ رده بالا سرعت می‌بخشد.


چاپ