راهکارهای سازمانی مبتنی برفناوری اطلاعات

در قرن گذشته مدیران چهار عامل سرمایه، کار، زمین و نیروی انسانی را عوامل اصلی قدرت سازمان خود می‌دانستند. اما امروزه به دلیل رشد فناوری‌های مختلف دیگر کسی این عوامل را به تنهایی برای موفقیت سازمان‌ها و تحقق اهداف آن‌ها کافی نمی‌داند.

مشاوره و پیاده سازیCRM

هدف از پیاده سازی CRM

اولین قدم در پیاده‌سازی CRM در سازمان، مشخص کردن هدف است، با تعیین هدف، در واقع نیمی از راه طی شده است.

اگر تا این مرحله آماده‌اید، حتما انتخاب کرده‌اید که نرم‌افزار CRM ابری می‌خواهید یا نصبی. پس با پیش‌نیازها، نحوه نصب و خرید نرم افزار آشنایی کامل دارید.

بهینه سازی و اجرای زیر ساخت و نرم افزار شبکه

فناوری اطلاعات در روال کسب و کارهای شرکت های کوچک و سازمان های بزرگ روز به روز جای خود را بیشتر باز می کند. استفاده از ابزارهای مرتبط به فناوری اطلاعات آن چنان رشد داشته است که دوام و توسعه هر کسب و کاری بدون این ابزارها تقریبا غیر ممکن است. در این بین، ابزارها و سرویس های شبکه حیاتی ترین نقش را دارند.

ارائه راهکارهای پشتیبان گیری Backup solution

پشتیبانی و نگهداری از سیستم ها و زیرساخت های موجود

واحدپشتیبانی و نگهداری شرکت کیهان رایانه درجهت رفع نیاز سازمان ها شرکت ها برای پشتیبانی از شبکه و زیر ساخت هایشان با تکیه بر دانش فنی کارشناسان متخصص و مجرب خود خدماتی متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در زمینه پشتیبانی و نگهداری نرم افزار شبکه زیر ساخت شبکه و همینطور پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای ارائه می نمایند.

شرکت کیهان رایانه ارائه دهنده کلیه محصولات و خدمات کامپیوتری ، الکترونیکی ، حفاظتی و تبلیغاتی
02833248008
قزوین نوروزیان

خبرنامه

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار و مقالات و آموزش های شرکت ایمیل خود را وارد نمایید.