گوشی آنر Play 8T Pro و کسب تاییدیه TENAA

پس از عرضه سری آنر پلی 7T در اوایل سال جاری و آنر پلی 8 در ماه جولای، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه سری آنر پلی 8T طی این سه ماهه است. آنر Play 8T Pro در پایگاه داده TENAA چین رویت شد و برخی از جزئیات کلیدی آن نیز بدست آمده است.

گوشی های میان رده جدید Honor دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی نمایشگر 90 هرتز هستند. این مشخصات با Honor Play 7T Pro یکسان است. علاوه بر این، یک چیپست هشت هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز هم برای این چیپست رویت شد. برخلاف مدل قبلی، این گوشی هوشمند در چهار پیکربندی مختلف رم و فضای ذخیره سازی 6/8/12/16 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت/1 ترابایت ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

در بخش دوربین، ماژول دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی همراه می شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای  تماس ویدیویی وجود دارد. لیست TENAA وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی را نیز تایید می کند. از نظر ظرفیت، آنر حجم باتری را افزایش داد اما سرعت شارژ را در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی Honor Play 7T Pro و پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی کاهش داد.

گوشی جدید با رابط کاربری Magic OS 7.2 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد. انتظار می رود اواخر این ماه در چین به فروش برسد. علاوه بر این، این می تواند نوعی ریبرند از اسمارت فون قدیمی آنر باشد زیرا Honor Play 7T Pro نیز نسخه ریبرند شده Honor X40i بوده که در جولای 2022 عرضه شد.

آنر Play 8T Pro بزودی از راه می رسد

در اخباری مرتبط آنر پیشتر یک دستگاه تاشو جدید را در چین عرضه کرد. این کیف پول Honor V است که در اوایل ماه جاری طی IFA برلین رونمایی شد. همانطور که از نام آن پیداست، این یک محصول مد محور است که به معنای واقعی کلمه می تواند مانند یک کیف پول باشد.

آنر گوشی V Purse را به عنوان یک ابزار الکترونیکی معرفی می‌کند که به عنوان یک لوازم جانبی مد می توان از آن استفاده کرد و «فرصت‌های نامحدودی برای ابراز موجود» ارائه می‌کند. با این حال، احتیاط آن است که این یک کیف پول کاربردی نیست، به این معنی که شما نمی توانید هیچ اقلامی را در آن قرار دهید.

Honor V Purse یک گوشی تاشو به سمت بیرون است به جای گوشی های معمولی تاشو که به سمت داخل تا می شوند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پیچیده در پنل عقب خود است. ضخامت آن در صورت تا شدن مشابه گوشی های هوشمند تخت سنتی تنها 8.6 میلی متر است. این شرکت می گوید که این لولا بادوام بوده و می تواند 400000 تا شدن را تحمل کند. این گوشی دارای بند و زنجیر قابل تعویض برای سفارشی کردن هم می باشد. این برند از مواد چرم گیاهی برای بند استفاده کرده است.

آنر V Purse دارای صفحه نمایش اصلی 6.45 اینچی با رزولوشن 2348×1088 پیکسل بوده و در حالت باز شده، 7.7 اینچ با رزولوشن 2348×2016 پیکسل می شود. هر دو صفحه نمایش دارای یک پنل OLED منعطف با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت هستند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن با تصاویر پس زمینه تعاملی و قابل تعویض مختلف بوده که می تواند با لباس کاربر مطابقت داشته باشد. Honor برای طراحی سبک های AOD با هنرمندان مختلفی همکاری کرد. این بدان معنی است که دستگاه می تواند ظاهر یک کیف دستی را داشته باشد.

در قسمت دوربین، Honor V Purse دارای یک دوربین دوگانه عقب بوده که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده می کند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. Honor V Purse در بخش سخت افزاری به پردازنده Snapdragon 778G مجهز شد. این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی هم است. این دستگاه شامل باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می شود. از نظر نرم‌افزاری، مبتنی بر MagicOS 7.1 براساس اندروید T است.


چاپ