وان پلاس 12 با رم 12 گیگابایتی در AnTuTu رؤیت شد

وان پلاس 12 جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس خواهد بود که انتظار می‌رود در ماه‌های آتی رونمایی شود. با اینکه هنوز جزئیات زیادی از این گوشی مشخص نشده، اما به تازگی تست بنچمارک AnTuTu 10 را پشت سر گذاشته و به همین واسطه برخی مشخصات سخت افزاری آن فاش شده که از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره کرد. با دیجی رو همراه باشید.

امتیازی که وان پلاس 12 در تست بنچمارک AnTuTu به دست آورده، 2.11 میلیون است که تاحدودی کمتر از امتیاز مرجع اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌باشد. در تست‌هایی که خود کوالکام آن را به وسیله ابزار AnTuTu  انجام داده و نتایجش را منتشر کرده، پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 امتیاز 2.13 میلیون را به دست آورده است.

نسخه‌ای از وان پلاس 12 که در AnTuTu مورد تست و ارزیابی قرار گرفته، دارای 12 گیگابایت حافظه رم بوده است. اما با این حال شایعاتی در مورد وجود مدل 24 گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز منتشر شده که قاعدتاً می‌تواند امتیاز بالاتری کسب کند.

 وان پلاس 12 احتمالاً در ماه دسامبر سال جاری یا ژانویه 2024 عرضه خواهد شد و البته این سناریو هم محتمل است که تاریخ اول مربوط به رونمایی گوشی در چین و تاریخ دوم مربوط به عرضه جهانی آن باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند رده بالا مجهز به یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.82 اینچی با وضوح +QHD و حداکثر روشنایی 2600 نیت بوده و سه گزینه رم 12، 16 و 24 گیگابایتی داشته باشد. همچنین، گفته می‌شود که وان پلاس 12 از شارژ سیمی 100 وات پشتیبانی کرده و شاهد بازگشت شارژ بی‌سیم (با توان 50 وات) نیز خواهیم بود.

 

چاپ