آموزش ساخت لوگو با هوش مصنوعی میدجرنی

ساخت لوگو با هوش مصنوعی

شاید برای کسب و کار خود، برند شخصی تان یا در هر صورت برای دیگران یک لوگو نیاز داشته باشید. از آنجایی که لوگو نمایانگر برند شما است و می تواند بر روی نظر مشتریان روی برند شما تاثیر گذار باشد، بنابرانی طراحی یک لوگو منحصر بفرد و جذاب برای هر کسب و کاری لازم است. ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌تواند به شما در طراحی یک لوگو جذاب کمک کند.

چرا باید از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو استفاده کنیم؟

در زمان عرضه عمومی هوش مصنوعی، کارشناسان فعال و متخصص در این زمینه در مورد خطرات هوش مصنوعی و جایگزینی آن با انسان ها هشدارهایی داده بودند و همین عامل موجب نگرانی محتوانویسان، گرافیست ها و برنامه نویسان شده بود. هنوز هم تب ترس از هوش مصنوعی وجود دارد اما می توان از جهت دیگری به این ماجرا نگاه کرد. هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا کارهای خود را بهتر، راحت تر و آسان تر انجام دهید.

ساخت لوگو با هوش مصنوعی این امکان را به شما می‌دهد که با سرعت بیشتری لوگوهای متعدد ایجاد کنید. استفاده از هوش مصنوعی در طراحی لوگو به متخصصان در جهت ایده دادن کمک می کند و افراد آماتور هم که هیچ ایده و مهارتی ندارند می‌توانند صفر تا صد طراحی لوگو با هوش مصنوعی را انجام دهند.

آموزش ساخت لوگو با هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای طراحی لوگو وجود دارد. برای ضبط این آموزش چند نمونه از این ابزارها را تست کردیم تا در نهایت بهترین ابزار ممکن را به شما معرفی کنیم. بنابر تجربه من به عنوان یک گرافیست، هوش مصنوعی میدجرنی یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه طراحی و تولید عکس، پوستر، لوگو و.. است.

مزایای طراحی با هوش مصنوعی

صرفه جویی در زمان و هزینه

ساخت لوگو با هوش مصنوعی به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه گزاف یک لوگو منحصر بفرد داشته باشید.

تنوع بالا

هوش مصنوعی میدجرنی به شما کمک می کند تا سبک های مختلفی از یک لوگو را داشته باشید و یا لوگوهای متنوع با ایده های مختلف داشته باشید.

تطابق با نیازهای برند

هوش مصنوعی بر اساس نیاز و ارزش برند شما لوگوها را طراحی می کند.

هر آنچه که در ذهنتان است به این هوش مصنوعی بگویید تا متن شما را به یک لوگو جذاب تبدیل کند.

ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی لوگو

از زمان عرضه عمومی هوش مصنوعی، چندین ابزار برای طراحی لوگو معرفی شد. اما تمامی آن‌ها نمی‌توانند به شما در طراحی یک لوگو منحصر بفرد آن طور که شایسته کسب و کار شما باشد، کمک کند. بهترین ابزار هوش مصنوعی برای ساخت لوگو، میدجورنی و Dall-E3 است.


چاپ  
شرکت کیهان رایانه ارائه دهنده کلیه محصولات و خدمات کامپیوتری ، الکترونیکی ، حفاظتی و تبلیغاتی
02833248008
قزوین نوروزیان

خبرنامه

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار و مقالات و آموزش های شرکت ایمیل خود را وارد نمایید.