واتس‌اپ ظاهر جدیدی را برای استوری عرضه کرد

بروزرسانی نسخه بتای واتس اپ برای اندروید (ورژن 2.24.1.6) رابط جدیدی را هنگام اشتراک گذاری آپدیت کانال‌ها در استاتوس به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر این ویژگی برای برخی از آزمایش‌ کنندگان بتا در دسترس است، اما در هفته‌های آینده برای افراد بیشتری عرضه خواهد شد.

همانطور که در بالا مشاهده می‌شود، کسانی که بروزرسانی نسخه 2.24.1.6 را دریافت کرده‌اند، ممکن است رابط جدیدی را مشاهده کنند که نحوه انجام بروزرسانی کانال را از طریق آپدیت استاتوس بهبود می‌بخشد. به طور خاص، واتس اپ یک طرح‌بندی اختصاصی برای بروزرسانی کانال ایجاد می‌کند که هدف آن شفاف‌سازی این است که محتوای ارسال شده در استاتوس از یک کانال سرچشمه می‌گیرد.

کسانی که می‌خواهند آن را بررسی کنند و ببینند که آیا این ویژگی از قبل برای حساب‌هایشان موجود است، می‌توانند به سادگی یک بروزرسانی کانال را در وضعیت خود به اشتراک بگذارند (که سریعترین روش برای انجام این کار، فوروارد کردن بروزرسانی کانال است). همچنین مهم است که توجه داشته باشید که واتس اپ اخیرا یک نقطه ورودی دیگر را در زیرنویس استاتوس معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت به محتوای کانال مرتبط دسترسی پیدا کرده و آن را مشاهده کنند.

کارشناسان واتس اپ در WABetaInfo می‌گویند که رابط کاربری تازه‌سازی شده یک طرح بصری ارایه می‌دهد که تعامل و دسترسی به بروزرسانی‌های کانال مشترک را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. آنها همچنین خاطرنشان کرده‌اند که این رابط با روندهای طراحی معاصر هماهنگ است و این بسیار شبیه به طرح ارایه شده توسط اینستاگرام هنگام اشتراک گذاری پست‌ها به عنوان استوری اینستاگرام است.


چاپ