روش های بهبود جایگاه سایت با کلمات کلیدی در گوگل

روش های بهبود جایگاه سایت با کلمات کلیدی در گوگل بسیار هستند اما ما می خواهیم بهترین روش ها مانند استفاده از سامانه سلکتک را معرفی کنیم.

به کمک روش‌هایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم به سئو وبسایت قدرت دهید تا در نتایج گوگل با کلمات کلیدی رشد فوق العاده ای داشته باشید. ترفندهای ذکر شده در این مقاله تمام کار نیست و سئو و بهینه سازی پارامترهای فراوانی دارد و در این مسیر باید از کامل‌ترین روش‌ها استفاده نمود.

به طور خلاصه بهترین روش بهبود جایگاه سایت با کلمات کلیدی در گوگل را می‌توان تولید محتوای با کیفیت، سئوداخلی مناسب، استفاده از سامانه سلکتک برای افزایش بازدید سایت، ایجاد بک لینک و رپورتاژ و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نام برد.

سامانه سلکتک مجهز به ابزار افزایش ترافیک سایت است با استفاده از ابزارهای افزایش ورودی سایت می‌توانید اقدام به خرید ورودی گوگل کنید.

سئو داخلی اصولی

سئو داخلی اولین مرحله‌ای است که در روند بهینه سازی سایت باید انجام دهید. در شروع کار هر سایت، اگر قدم‌های ابتدایی را اصولی بردارید، مسلماً راه هموارتری برای بدست آوردن جایگاه مناسب در بین نتایج گوگل خواهید داشت.

سئو داخلی پارامترهای زیادی دارد و باید تا جایی که می‌توانید آنها را رعایت کنید، اما مهم‌ترین آنها استفاده از تگ های متا و رعایت اصول عنوان و توضیحات نویسی، افزایش سرعت سایت و کدنویسی بدونه خطا، ایجاد سایت ریسپانسیو و رابط کاربری آسان برای استفاده کاربر است.

در نگاه اولی که گوگل به سایت می‌اندازد اگر یک سایت اصولی و بی نقص از لحاظ سئوداخلی به نظر برسید، گوگل در رتبه بندی اولیه سایت در بین نتایج، جایگاه مناسبی به شما می‌دهد و روز به روز کاربران ارگانیک بیشتری بدست می‌آورید.

حال باید شروع به کارهایی کنید که این اعتماد موتورهای جستجو را از دست ندهید و جایگاه بهتری با کلمات کلیدی کسب کنید تا بازدید سایت زیاد شود.

تولید محتوای با کیفیت

تولید محتوا یکی از پایه‌های مهم در بهبود سئو هر سایتی به حساب می‌آید. تولید محتوا پس انجام سئوداخلی به آن دقت نمائید.

یکی از روش‌های بهینه سازی سایت، از طریق تولید محتوا ارگانیک و ایجاد مطالب جدید و غیر کپی امکان پذیر است. بدین ترتیب با کلمات و عبارت‌های زیادی در بین نتایج دیده خواهید شد و کاربران و بازدیدسایت بیشتری دریافت می‌کنید. این روش از بهترین راه‌های افزایش بازدید سایت است و در سایت‌هایی مانند Semrush، سلکتک و Moz به آن اشاره شده است. باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مناسب و خواندن آن برای کاربران مفید و آسان است.

گوگل به سایت‌هایی که اقدام به تولید محتوا یونیک و مفید می‌کنند، توجه زیادی می‌کند و ارزش زیادی برای آنها قائل است. در نتیجه باعث می‌شود گوگل بیشتر شمارا به کاربران نمایش دهد و سئووبسایت قوی‌تر خواهد شد.

نکته مهمی که در تولید محتوا هست، باید شما برروی کیفیت آن تمرکز کنید، نه مقدار و کلمات داخل متن!

 

استفاده سامانه سلکتک برای افزایش ترافیک

SEO سایت پارامترهای زیادی دارد و هر کدام تأثیر متفاوتی برآن دارد. کارهای سئو به صورت زنجیری به هم متصل هستند و باید همه آنها را با هم انجام دهید تا نتایج خیره کننده بدست آورید.

برای زیاد شدن ورودی‌های ارگانیک از سمت موتورهای جستجو باید تلاش کنید که مورد توجه آنها قرار بگیرید و در نتایج رشد داشته باشید. اما چطور؟

وقتی افزایش ورودی خود یکی از پارامترها است باید بتوانید این مورد را برای سایت فراهم کنید. همچنین افزایش ورودی گوگل از راه‌های مختلفی امکان پذیر است.

در مسیر سئو اگر نیاز به افزایش تعداد ورودی داشتید، یکی از بهترین ترفندها خرید ورودی گوگل است و از طریق سیستم سلکتک اقدام به افزایش ارگانیک ورودی‌های سایت کنید.

ایجاد بک لینک و رپورتاژ

لینک‌هایی که به دامنه و صفحات یک سایت اشاره دارند، باعث انتقال اعتبار به وبسایت شده و به کاربران این فرصت را می‌دهند که به راحتی در بین سایت‌ها جابجا شوند.

همچنین به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را تجزیه و تحلیل و در رتبه بندی جایگاه ویژه ای به آن اختصاص دهد.

درصورتی که قصد ایجاد رپورتاژ و یا بک لینک در سایتی را دارید باید به نحوی انجام شود که گوگل به طبیعی بودن روند شک نکند (به گونه‌ای باشد که سایت مبدا به صورت خودکار این مقاله و لینک را قرار داده است).

باید قدرت و اعتبار سایت مبدا را در نظر بگیرید و سعی کنید در سایت‌های مرتبط به زمینه کاری خود بک لینک و رپورتاژ قرار دهید.

 

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز جایگاهی ویژه در بین کاربران و همچنین در میان متخصصان سئو دارند. ساخت پروفایل با نام تجاری و فعالیت در شبکه‌های پرمخاطب و جذب کاربر باعث زیادشدن بازدید کنندگان و افزایش فروش می‌گردد.

همچنین هنگامی که وب سایت و محتوای شما تعداد زیادی بازدید از صفحات مختلف دریافت می‌کند، به موتور جستجو می‌گوید که وبسایت و محتوای شما مناسب و مفید است. در نهایت، این کار در بهبود رتبه بندی صفحات سایت در موتور جستجوی گوگل کمک خواهد کرد.

امیدواریم که به کمک ترفندهای گفته شده در این مقاله، جایگاه مناسبی با کلمات کلیدی خود در بین نتایج گوگل کسب نمائید.

 


چاپ